Buzzer pentru motocicletă H4
Cea mai mare ofertă de becuri pentru motociclete H4 din Ungaria, disponibilă imediat, din depozit: becuri pentru motociclete H4 cu lumină intensă, efect xenon, Osram Philips, GE, Narva, Neolux pe Lumenet.
Istoria becurilor H4
În Europa, becul halogen cu cap H4 a fost prezentat pentru prima dată în 1971, fiind capabil, datorită dispunerii filamentului cu două fire, să îndeplinească simultan rolul de bec de far cu lumină de întâlnire și de far cu lumină de drum într-un singur bec. Această construcție complet nouă a devenit rapid cel mai popular tip de bec pentru faruri din lume și, în scurt timp, a devenit becul halogen cel mai vândut pentru autovehicule. Este interesant de menționa că, la momentul introducerii acestui tip de bec, în SUA autovehiculele nu erau fabricate cu surse de lumină interschimbabile, astfel că aici revoluția nu a avut loc. Au fost adoptate și soluții tehnice, cum ar fi obligativitatea acoperirii becului cu un strat anti-orbire în cazul utilizării în regim de lumină de întâlnire. Având în vedere tradițiile transportului european, 60% din lumina proiectată pe carosabil provine de la becurile cu filament pentru faruri cu lumină de întâlnire, iar 40% de la becurile cu filament pentru faruri cu lumină de drum. În prezent, becurile cu halogen pentru faruri sunt cele mai răspândite, datorită designului lor rentabil și caracteristicilor bune de iluminare. Deoarece vorbim despre cele mai răspândite becuri halogeni pentru faruri, putem fi siguri că toți proprietarii de becuri H4 pot beneficia de îmbunătățiri, deoarece producătorii dotează întotdeauna gama de produse cu cele mai noi soluții tehnice. Succesul becurilor H4 este demonstrat de faptul că acestea au devenit populare și în farurile motocicletelor, unde au fost chiar îmbunătățite, datorită căruia rezistă la vibrațiile mai mari de pe șosea. Producătorii montează aceste becuri cu un suport de filament întărit pentru o durată de viață mai lungă.
Becurile H4 în prezent
Datorită caracteristicilor și prețului redus, producătorii de automobile le utilizează în continuare, dar după apariția becurilor H7, au trecut puțin în plan secund. Datorită dimensiunilor și soluțiilor tehnice complexe, sunt utilizate numai în faruri. Dezvoltarea și perfecționarea lor continuă până în prezent, pentru a răspunde cerințelor clienților.
Becuri H4 pentru motociclete cu lumină intensă și temperatură normală a culorii
Becurile H4 pentru motociclete din această categorie asigură o bună vizibilitate atât pe șosele, cât și în oraș, pe porțiunea de drum din fața noastră. Becurile Osram Night Racer sunt cu 50,110% mai luminoase și măresc raza de lumină cu până la 35 de metri, ceea ce permite o detectare mai rapidă. Durata de viață de 160/400 ore conform Tc este acceptabilă pentru o circulație mai sigură.
Becuri H4 pentru motociclete cu lumină intensă și temperatură de culoare ridicată
Categoria adevărată a celor mai performante. Aici, toți producătorii demonstrează de ce sunt capabile becurile H4 premium pentru motociclete. În prezent, sursele de lumină Osram, GE și Philips, care satisfac toate cerințele, reprezintă cea mai bună și cea mai eficientă soluție din această categorie. Becul pentru motociclete H4 Philips X-treme Vision +130% este cel mai puternic bec cu omologare ECE și poate fi utilizat în traficul rutier.
Bec H4 cu efect xenon
Efect Cool legal, poate fi utilizat pe drumurile publice, elegant și frumos. Desigur, o becă halogenă nu va reproduce niciodată lumina strălucitoare a unei becă xenon, dar, pentru a răspunde cerințelor clienților, producătorii au creat becă halogenă cu temperatură de culoare extra ridicată, din ce în ce mai performante. Pentru a menține fluxul luminos în ciuda efectului cool, ba chiar pentru a-l crește față de becurile obișnuite, soluția este tot tensionarea becului. Becurile H4 cu efect xenon pentru motociclete au o durată de viață caracteristică conform Tc de 380/100 ore. Cele mai populare becuri cu efect xenon pentru motociclete: Osram X-Racer, Philips Crystal Vision moto. Categoria a fost inspirată de lămpile cu arc xenon, care au câștigat un loc important în rândul becurilor pentru faruri. Datorită caracteristicilor sale de temperatură a culorii, este recomandat pentru anotimpurile mai uscate, fără precipitații, când se poate obține o iluminare cu contrast ridicat pe porțiunea de drum din fața noastră.
Ce înseamnă P43t?
P43t este denumirea standard IEC 7004-46 pentru becurile cunoscute în limbajul comun ca becuri H4. Cuvântul H4 se referă de fapt la soclu, iar litera H mare la becul halogen. Deci, în soclul H4 se pot utiliza becuri cu marcaj P43t.