Deocamdată pagina este ÎNCHISĂ!
Te rugăm să încerci mai târziu.
Autentificare
Voucher Help TCG
Autentificare
Filtrare
Comparație
Produse preferate
Categorii de produse


Cea mai mare gamă de becuri H1 din Ungaria, în stoc și gata de utilizare: luminozitate ridicată, efect xenon, calitate standard de fabrică, durată lungă de viață Becuri H1 Osram Philips, GE, Narva, Neolux la Lumenet. Nu sunteți sigur dacă becurile H1 sunt potrivite pentru mașina dumneavoastră? Încercați cercetătorul nostru premium de becuri auto, care vă va ajuta să identificați tipul de soclu al oricărui bec din mașina dumneavoastră!



Istoria becurilor H1

După apariția becului cu halogen în 1959, în 1962 a fost lansat pe piață primul bec cu halogen destinat autovehiculelor, H1. Acesta a fost urmat în scurt timp de H2 și H3. A fost un salt uriaș în ceea ce privește fluxul luminos și durata de viață. Singurul defect era faptul că toate conțineau un filament de tungsten, fiind astfel inadecvate pentru a îndeplini simultan funcția de faruri de întâlnire și de faruri de drum. Hella a fost prima care a reacționat la această noutate, creând în 1962 farul suplimentar care putea fi montat ulterior, iar în 1965, pentru Mercedes, prima combinație de faruri cu halogen pentru lumini de întâlnire. Au reușit acest lucru prin amplasarea sub carcasa nervurată a unei parabole compuse cu două focare, fiecare cu un bec H1. Soluția era complicată și nu a fost utilizată în multe locuri. Salvarea a venit în 1971, odată cu apariția becului H4, care este și astăzi una dintre cele mai răspândite surse de lumină.

 

Există variante, dar construcția de bază a rămas neschimbată până în prezent. Este ieftină, bună și fiabilă. Prima bec H1 apărută împreună cu H3 este considerată și astăzi bec de bază, iar producția becului H2 apărut în același timp a fost menținută, dar conform standardului ECE, nu mai este permisă comercializarea de lămpi noi cu acest bec din cauza capacului său.



Becurile H1 în prezent
Datorită caracteristicilor și prețului redus, producătorii de automobile le utilizează în continuare, dar după apariția becurilor H7 au trecut puțin în plan secund. Datorită dimensiunilor reduse, sunt utilizate mai ales în proiectoare și faruri de ceață, dar pot fi întâlnite și în faruri. Răspunzând cerințelor clienților, producătorii de becuri auto au realizat numeroase îmbunătățiri la becurile cu filament halogen cu cap P14.5s, adică H1, datorită cărora becurile H1 disponibile pe piață pot fi clasificate în următoarele grupe în funcție de durata lor tehnică:

 



Bec H1 cu lumină intensă și temperatură normală a culorii
Bec pentru taxiuri rurale. Recomandat celor care utilizează becurile în scop industrial, dar doresc mai multă lumină în timpul conducerii. Filamentul becurilor H1 omologate ECE este ușor întins, astfel încât, în funcție de model, asigură cu 30-60% mai multă lumină vizibilă decât omoloagele standard, dar durata lor de viață este mult mai lungă decât a modelelor standard: 400-650 ore. (650 ore înseamnă, în medie, 32 500 km parcurși cu o viteză de 50 km/h și 32 500 aprinderi).





Bec H1 cu lumină intensă și temperatură de culoare ridicată
Becurile de top. Cele mai populare din punct de vedere al vânzărilor și cele mai bune becuri H1 din punct de vedere profesional. Pentru aceste tipuri, producătorii au folosit toate posibilitățile tehnologice pentru a crea cele mai puternice becuri standard. În comparație cu becurile H1 normale, acestea au o rază de lumină cu 60-70 de metri mai lungă, iar temperatura de culoare mai ridicată este obținută prin colorarea capacului, astfel încât aceste becuri asigură un flux luminos brutal și o lumină albă neutră plăcută. Ca toate lucrurile bune în viață, și acestea au un preț: becurile H1 cu lumină intensă au o durată de viață Tc de 250 de ore, ceea ce înseamnă 1, maximum 2 ani în condiții normale de utilizare casnică. În această categorie, cele mai populare serii sunt Osram Night Braker Unlimited, GE megalight Ultra 130% și Philips X-tremeVision.




Bec H1 cu efect xenon
Cel mai albastru legal. Evident, un bec halogen nu va reproduce niciodată lumina strălucitoare a unui bec cu xenon, dar, pentru a răspunde cerințelor clienților, producătorii au creat becuri halogene cu temperatură de culoare extra ridicată din ce în ce mai bune. Pentru a menține fluxul luminos în ciuda culorii albastre și chiar pentru a-l crește față de becurile obișnuite, soluția constă în tensionarea becului. Becurile H1 cu efect xenon au o durată de viață caracteristică de 250 de ore conform Tc. Cele mai populare becuri cu efect xenon: Osram Cool Blue intense, Neolux Blue Light, GE Sportlight Ultra +50%.





Becuri H1 standard, de calitate originală
Becurile pentru mecanici auto. Nu are nimic special, dar este ieftină și fiabilă. Producătorii echipează de obicei mașinile din fabrică cu astfel de becuri. Cel mai popular produs din această categorie este becul Neolux Standard N448 H1 produs de Osram, cu un raport calitate/preț excelent.




Bec H1 cu durată de viață extra lungă
Viață eternă plus două zile :-) Becul taximetrelor din Budapesta. Dacă nu ne interesează lumina puternică și ne mulțumim cu iluminarea standard minimă, dar avem nevoie de ea în mod continuu și pe termen lung (de exemplu, în traficul urban continuu), atunci becurile longlife sunt perfecte pentru noi. Becurile H1 cu o durată de funcționare de până la 2000 de ore conform Tc ne vor servi cu siguranță mult timp, dovadă fiind garanția de 4 ani oferită de seria Osram Ultra Life. (2000 de ore la o viteză medie de 50 km/oră înseamnă 100 000 de kilometri parcurși cu iluminare.)




Bec H1 pentru off-road, cu temperatură de culoare ridicată
Foarte albastru, foarte popular, dar neomologat pentru circulația rutieră. O gamă de produse creată din necesitate. Se crede adesea că, dacă o sursă de lumină are o temperatură de culoare ridicată, vedem mai bine cu ea. Fluxul luminos și temperatura de culoare sunt două lucruri diferite. De exemplu, dacă vrem o cameră luminoasă, nu vom cumpăra perdele albastre închise, ci perdele albe. Culoarea extremă a becurilor H1 are un preț: fie fluxul luminos scade semnificativ, fie trebuie crescută puterea pentru a obține fluxul luminos corect. Ambele factori exclud utilizarea oficială a becurilor pe drumurile publice. Becurile cu o temperatură de culoare rece de până la 5000 Kelvin fac conducerea mai puțin obositoare, dar la alegerea unor astfel de becuri trebuie să se țină cont de faptul că puteți fi sancționați de un polițist cu ochi mai buni.




Becuri H1 off-road, de mare putere
Pe lângă pericolele similare celor menționate anterior, trebuie să se ia în considerare faptul că, de exemplu, un bec de far de 100 wați poate deteriora farurile vehiculelor, iar componentele circuitului electric nu sunt proiectate pentru o astfel de suprasarcină continuă. În cazul unei eventuale instalări, este recomandabil să se descarce comutatorul de iluminare cu ajutorul unui releu și să se dimensioneze corespunzător cablurile de iluminare. Recomandăm utilizarea becurilor Off-road de mare putere numai pe propria răspundere.




Care este cel mai bun bec H1?

Din cele de mai sus, puteți vedea că răspunsul este relativ. Întrebarea este mai degrabă: de ce aveți nevoie? Lumină mai puternică, durată de viață mai lungă, efect xenon? Pe baza acestor criterii, puteți alege cu ușurință din categoriile de mai sus care este cea mai bună lampă H1 pentru dvs. :-)




Ce înseamnă P14.5s?

P14.5s este denumirea standard IEC 7004-46 pentru becurile cunoscute în limbajul comun ca becuri H1. Cuvântul H1 se referă de fapt la soclu. Prin urmare, becurile cu soclu H1 sunt compatibile cu becurile cu denumire P14.5s.

Cere cele mai bune oferte prin e-mail
și îți oferim un pachet cu vouchere!

Mă uit la produse